joi, 25 martie 2010

pierdut incredere. o declar nula

pot oferi totul celor care merita. eu stiu asta si ma astept sa o intelega si ei. cu toate astea, ei vad altfel lucrurile. e ciudat. increderea se castiga greu si se pierde foarte usor, clar, dar....parca ar trebui sa ai un motiv ca sa o pierzi, nu? nu poti pur si simplu sa spui "nu mai am incredere pt ca nu mai pot" sau "nu mai am incredere pt ca mie mi se pare ca..."
am investit atat de mult....am incercat atat de mult....am sperat.....am vrut.....
pana unde merge lipsa increderii? de cate dovezi e nevoie? cum poti dovedi ca esti asa cum spui? de ce nu crede nmeni cand spui "asta vreau! asta sunt!"? de ce se presupune ca, de fapt, iti doresti altceva? de ce ai minti si ai avea o agenda ascunsa?
daruind te construiesti pe tine. te imbogatesti sufleteste cu bucuria celor care primesc. nu astepti nimic in schimb. nu ceri nimic. esti fericit sa oferi. dar cand oferi si darul tau e studiat atent ca nu cumva sa fie calul troian ai o senzatie e gol si singuratate....de rece si intuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu