sâmbătă, 24 august 2013

exista barbati care se trezesc zambind pentru au dormit langa femeia iubita, care cauta ocazii pentru a face cadouri mici si aparent neinsemnate, care cauta ocazii in care sa isi petreaca timpul cu cea pe care o iubesc. exista barbati care arata acestei femei ca o apreciaza, ca e importanta pentru ei, ca viata, deciziile si dorintele ei sunt importante. am auzit ca exista astfel de barbati. stiu, in schimb ca exista barbati care cauta doar solutii la problemele lor, care ignora viata celorlalti, care manipuleaza, ignora, jignesc. pentru ei ideea de atentie si interes pentru femeia de langa ei exista doar in masura in care le slujeste vreunui scop. ei distorsioneaza fraza "ti-am adus flori", transformand-o in "hai sa mergem sa iti iau niste flori, ca sa nu te aud ca imi scotii ochii toata saptamana", pentru care dorinta ei de a petrece o ora imbratisati fara vreun scop e interpretata ca si repros si sanctionata cu morala pe ton ridicat, pentru care orice minima rugaminte adresata de ea se soldeaza cu un refuz. acesti barbati nu pierd nici o ocazie de a critica femeia pe care pretind ca o iubesc, de a o umili si de o face sa se simta fara importanta, folosita, ignorata. au constant atitudinea "mi se cuvine totul. merit. sa mi se dea/faca ceea ce doresc. doar eu contez." sunt barbatii care aleg cea mai buna bucata de tort pentru ei, care cer femeii cu care traiesc sa faca lucrurile care nu plac niciunuia, care nu o apara in nici un fel cand altii se poarta urat cu ea. sunt barbatii plamaditi exclusiv din egoism si manipulare. fiecare gest al lor e calculat si duce intr-un fel la altul la atingerea unui scop al lor. nici un strop de energie nu este risipit pentru altii. stiu, exista. femeile care stau langa ei sunt nefericite si cauta o iesire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu