luni, 31 ianuarie 2011

nu pot

cred, de fapt sper din tot sufletul, ca daca ai putea sa intri in sufletul meu si ai simti ce simt eu, ai schimba ceva. insist sa cred ca daca ai vedea cata durere e acolo ai renunta.
ceea ce faci tu e ca o piatra de moara care ma macina incet. ai pus sticla pisata pe sufletul meu si intorci incet piatra deasupra lui. sangerez constant, dar tu continui.
NU MAI POT! nu stiu cum sa iti mai explic. am folosit toate exemplele care mi-au venit in minte. ti-am spus cum ma simt. NU MAI POT!
am crezut ca ai reusit sa ma cunosti pana acum.
ceea ce faci tu ma chinuie. ceea ce spui tu ma doare. ceea ce postezi tu pe net ma face sa sufar. de ce faci asta?
nu vreau decat liniste si sentimentul ca suntem doar noi doi. atat.
mi-e atat de greu sa accept ceea ce ai fost ... de ce nu ma lasi sa cred ca te-ai schimbat?
am incercat zile la rand sa iti explic cum ma simt cand discuti zilnic cu zeci de femei pe forumurile in care te-ai descris ca fiind un barbat singur, in cautare de femei. ai spus ca renunti, pentru ca lucrul asta nu conteaza pentru tine. a trebuit sa plec, dupa 7 luni, pentru ca tu sa intelegi.
ai spus apoi ca ai rupt legatura cu femeile care au trecut prin patul tau. te-am crezut. de ce nu as fi facut-o? mi-ai cerut sa fiu sincera cu tine si ai promis reciprocitate. am avut incredere in tine. am aflat apoi ca, de fapt, minteai. ai in continuare prietene bune, pe care le admiri din tot sufletul (le admirai si inainte sa te culci cu ele)
imi doresc un partener care sa ma respecte suficient incat sa nu posteze pe internet mesaje despre incantarea deosebita ce o resimte de cate ori vede un decoltez sau o rochie mulata. imi doresc un barbat pentru care sa fie capabil de un minim de empatie. un barbat care sa imi aduca un buchet de flori de ziua mea, in loc sa imi povesteasca ce concedii le-a facut cadou tipelor agatate in oras, care sa nu imi spuna ca tipele cu care s-a culcat erau pline de calitati (toate frumoase si destepte) in timp ce eu sunt rea si rasfatata.
vreau un barbat caruia sa ii fiu suficienta. il merit.
nu l-am gasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu