sâmbătă, 8 mai 2010

twister

fiecare celula din mine simte relativitatea absoluta. STIU ca nimic nu e clar, sigur, definitiv, delimitat....in fiecare secunda ceva se schimba. nu avem puterea de a controla evolutia lucrurilor. depinde mult prea putin de noi. putem influenta, pana la un punct, dar decizia finala nu ne apartine.
cat de putine poti cunoaste si intelege? cat este realitate si cat imaginatie? ma intreb uneori daca ceea ce am retinut eu s-a intamplat sau a fost doar inchipuirea mea. ceea ce am simtit in ceilalti a fost doar impresia mea? a fost doar ceea ce doream eu sa fie? cum iti scoti din suflet senzatia ca lucrurile iti scapa printre degete? ce trebuie sa faci pentru a avea, macar pentru o clipa, sentimentul ca vezi si simti lucrurile, asa cum sunt ele in realitate?

tanjesc dupa pamant stabil sub picioare, dupa un moment in care totul e clar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu